Питання гарантії є вагомим фактором при виборі партнера для співпраці. В своїй роботі ми самі беремо до уваги якість гарантійного обслуговування в постачальника, і починаєм співпрацю коли якість є на належному рівні. В сфері післяпродажного обслуговування ми постійно працюємо над скороченням термінів гар. обсл, і мінімізації втрат наших клієнтів.
В тексті нижче описано як працювати з нами по гарантійним питанням, чим керуватись і чого очікувати.
Нашою компанією здійснюється безкоштовне гарантійне обслуговування реалізованих нами та відправлених виключно до нас пристроїв, несправність яких відбулась з відповідальності виробника.
- Під гарантійним обслуговуванням розуміється безкоштовне усунення несправності товару протягом гарантійного терміну, заміна на аналогічний пристрій у випадку неможливості ремонту, відшкодування коштів в окремих випадках.
- Термін виконання гарантійних процедур є не більшим за 14-ть робочих днів. У випадках, коли термін виконання ремонтних робіт виходить за рамки 14-ти днів, а заміна неможлива, тривалість ремонту може бути продовжена до 30 днів з окремим повідомленням від нас та пропозицією що до надання пристрою з підмінного фонду.
Прийняття пристрою на гарантійне обслуговування відбувається при дотриманні наступних умов:
- Пристрій приймається безпосередньо від покупця, з описом несправності.
- Відповідність серійного номеру пристрою та нашою базою.
- Повна комплектація, яка була при покупці.
- Упаковку відправок до нас слід виконувати належним чином. Використовуйте протиударні та антистатичні матеріали. Це також стосується негарантійних повернень. Ми можем відмовити в поверненні товарів з слідами ушкоджень при транспортуванні.
Після отримання пристрою, автоматично буде сформовано та відправлено вам на пошту лист з підтвердженням про отримання, з зазначенням ваших і наших зауважень, а також нашими фотографіями пристрою, як він поступив до нас на сервіс.
Відмова в прийнятті пристрою відбувається в таких випадках:
- Закінчився гарантійний термін.
- Порушені пломби або серійні номера.
- Механічні, фізичні, термічні пошкодження.
- Експлуатація не за призначенням (майнінг…). Тут, тут і тут можна ознайомитись з умовами виробників в тому як вони описують і трактують експлуатацію не за призначенням.
- Використання пристрою в приміщеннях, що не відповідають нормам експлуатації (агресивне середовище, підвищена температура, вологість, запиленість…).
- Вихід з ладу пристрою через обставини непереборної сили (пожежа, блискавка…).
- Вихід з ладу через попадання всередину сторонніх предметів, рідин, комах…
- Слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту.
- Внесення змін в конструкцію (перепайка, несанкціонована заміна чи підміна модулів чи частин).
- Пошкодження в результаті неправильного транспортування.
- Виявлення перевищення подачі напруги ніж заявлено в специфікації.
Пристрій з ознаками порушення наведених вище умов не буде нами прийнятий на гар. обслуговування.
Загальні умови:
- У випадку неможливості дотримання нами терміну 14 днів, ми можемо вам запропонувати пристрій з власного підмінного фонду на подовжений період нашого гар. обсл.
- Тестування і заключення по вашому зверненню, ми як правило виконуємо на протязі трьох робочих днів. Перевіряєм наявність фізичних і інших пошкоджень, а також проводим тести по зазначеним вами скаргам.
- Наш спосіб тестування і взаємодії з нашим сервісом описаний в окремому документі, який постійно оновлюється. Буде не погано якщо ви з ним ознайомитесь.
- Заміна пристрою на такий самий відбувається у випадку наявності ідентичного в нас на складі.
- У випадку відсутності ідентичного товару, заміна відбувається на найближчий по вартості і конфігурації що є в нас в наявності.
- В окремих випадках, таких як зміна генерації або лінійки товарів виробником, допускається заміна на робочий пристрій ідентичної конфігурації у відновленому стані з відповідним продовженням гарантії з моменту покупки.
- Списання з балансу (повернення грошей) відбувається у випадку відсутності ідентичної моделі в нас на складі та наближених по конфігурації.
- Сума списання визначається на момент виникнення питання про списання, і проводиться виходячи з поточних розцінок, але не більше ціни продажу товару.
- Заміна на наближений по конфігурації пристрій відбувається за погодженням з вами, та виконується взаємозалік у випадку різниці в вартості.
- У випадку пошкодження внутрішніх деталей (окислення, згорілі елементи…) або невідповідності серійного номеру на наклейці пристрою і прошитого в його BIOS(і) та SFIS, що буде виявлено виробником, такий пристрій буде підлягати поверненню вам назад.
- Гарантійний термін починається з моменту продажу, а не з моменту отримання або створення приходу.
- Все спілкування з приводу гар. обсл. відбувається через пошту garant@alberto.com.ua.
Повернення негарантійні:
Товар підлягає поверненню у випадку відсутності слідів використання, не вскритій коробці, не зірваних пломб.