Портал

З представленого нижче опису ви можете сформувати початкове розуміння, для роботи в порталі дилера.

Меню портала дилера поділяється на три основні групи:
Розділ Замовлення.
Звіти – формування і відображення звітів у відповідності вибраному підпункту.
Сервіс – робота з гарантійним відділом.

Далі більш деталізовано про функції що містяться у підпунктах.

Он-лайн каталог – прайс-лист в реальному часі. Відображається весь перелік нашої пропозиції з ідентичними інформацією що є у прайс-листі (Код, Одиниці, Ціна, Бали, Наявність, Гарантія).

В колонці яка позначена “…” після кліку на зображення корзини навпроти потрібної позиції, з’являється віконце з запитом кількості (1 шт. по замовчуванню), таким чином замовлення класично накопичується в кошику для подальшого замовлення. Також товар в корзину попадає шляхом натискання на код позиції.

В корзині замовлення можна відредагувати (видалити позицію, зміни кількість).

Корзина – розділ в який складається весь товар що замовлений у он-лайн каталозі. Під час відбору товарів, їхня сума відображається в дужках навпроти розділу Корзина. Натиснувши на кнопку “замовити”, ви кінцево формуєте ваше замовлення, що потрапляє до нас в систему.

Важливо. Після відправки замовлення обов’язково зв’яжіться з нами для підтвердження замовлення. В іншому випадку товар зарезервовано не буде.

Журнал замовлень – відображає рахунки по клієнту – фактури за вибраний період, їхній статус та вміст.

Підбір по кодах – простий та швидкий метод зробити замовлення яке попередньо було опрацьоване в прайс-листі. Шляхом копіювання з прайс-листа кодів з кількостями розділеними комою та вставкою в поле підбору. Результат той самий що у варіанті з підбором в он-лайн каталозі – товар буде відкладений в корзині.

Прайс – завантаження актуального прайс-листа.

Розділ Звіти

Карточка клієнта – формує та відображає історію співпраці за вибраний період, та за потребою серійні номери придбаних товарів.

Карточка балів – те саме що в верхньому пункті, тільки по балах.

Оборотна відомість – перелік товарів придбаних за обраний місяць та їхня сума.

Зарезервовані товари – відображення поточних резервів з зазначенням документа що створив резерв та його дату.

Товари на сервісному обслуговуванні – формує звіт по товарам, що знаходяться на сервісному обслуговуванні, та термін їхнього перебування у нас.

Рух товарів на сервісному обслуговуванні – деталізує обіг гарантійних товарів, та виконані дії що до всіх товарів за вибраний період.

Графік платежів – Графік погашення заборгованості за товари що були реалізовані з відтермінуванням платежу.

Розділ Сервіс

Видаткові накладні – формує звіт з усіма видатковими накладними за обраний період. Також для пошуку товару по серійному номеру, потрібно ввести дані серійного номеру у відповідне поле, та сформувати звіт. Якщо цей товар був придбаний у нас, то ви побачите розхідну накладну яка містить цей товар, натиснувши на накладну відобразиться її вміст з виділеним серійним номером що вводився для пошуку. Справа від позиції є іконка корзини, натиснувши на яку товар буде відкладено для відправки на сервісне обслуговування. Тобто переміститься у наступний по порядку звіт. При цьому ви автоматично переміщуєтесь у наступний звіт “Товари для відправки на серв. обслуговування”, де в полі „коментар” потрібно вказати на несправність що виникла, та по можливості деталізувати за яких обставин несправність проявляється.

Товари для відправки на серв. обслуговування – працює за принципом корзини, але вже з придбаними товарами що потребують сервісного обслуговування. В поле для коментарів опишіть несправність. Іконка корзини – видалення позиції. Після завершення, натискаєте „Відправити повідомлення” таким чином завершити оголошення товару до відправки.

Важливо. Прохання докладно заповнювати поле “коментар”(причину скарги, особливості та частота вияву несправності, компоновка системи).

Важливо. Сформований гарантійний документ проводиться в нашій системі лише після отримання і перевірки нами даного товару на предмет фізичних ушкоджень.

Налаштування – зміна паролю для входу в портал, та можливість добавити нову електронну адресу або номер телефону.

Кнопка “Вихід” – завершення поточної сесії роботи з веб-порталом.

Після виходу з сесії всі ваші напрацювання, такі як товари в корзині або товари для відправки на сервісне обслуговування зберігаються, і ви спокійно можете продовжити роботу з того місця де закінчили.