Сервіс

Питання гарантії є вагомим фактором при виборі партнера для співпраці. В своїй роботі ми самі беремо до уваги якість гарантійного обслуговування в постачальника, і починаєм співпрацю коли якість є на належному рівні. В сфері післяпродажного обслуговування ми постійно працюємо над скороченням термінів гар. обсл, і мінімізації втрат наших клієнтів.

В тексті нижче описано як працювати з нами по гарантійним питанням, чим керуватись і чого очікувати.

Нашою компанією здійснюється безкоштовне гарантійне обслуговування реалізованих нами пристроїв, несправність яких відбулась з відповідальності виробника.

  • Під гарантійним обслуговуванням розуміється безкоштовне усунення несправності товару протягом гарантійного терміну, заміна на аналогічний пристрій у випадку неможливості ремонту, відшкодування коштів в окремих випадках.
  • Термін виконання гарантійних процедур є не більшим за 14-ть робочих днів. У випадках, коли термін виконання ремонтних робіт виходить за рамки 14-ти днів, а заміна неможлива, тривалість ремонту може бути продовжена до 30 днів з окремим повідомленням від нас та пропозицією що до надання пристрою з підмінного фонду.

Прийняття пристрою на гарантійне обслуговування відбувається при дотриманні наступних умов:

  • Пристрій приймається безпосередньо від покупця, з описом несправності.
  • Відповідність серійного номеру пристрою та нашою базою.
  • Повна комплектація, яка була при покупці.
  • Упаковку відправок до нас слід виконувати належним чином. Використовуйте протиударні та антистатичні матеріали. Це також стосується негарантійних повернень. Ми можем відмовити в поверненні товарів з слідами ушкоджень при транспортуванні.

Після отримання пристрою, автоматично буде сформовано та відправлено вам на пошту лист з підтвердженням про отримання, з зазначенням ваших і наших зауважень, а також нашими фотографіями пристрою, як він поступив до нас на сервіс.

Відмова в прийнятті пристрою відбувається в таких випадках:

  • Закінчився гарантійний термін.
  • Порушені пломби або серійні номера.
  • Механічні, фізичні, термічні пошкодження.
  • Експлуатація не за призначенням (майнінг…). Тут, тут і тут можна ознайомитись з умовами виробників в тому як вони описують і трактують експлуатацію не за призначенням.
  • Використання пристрою в приміщеннях, що не відповідають нормам експлуатації (агресивне середовище, підвищена температура, вологість, запиленість…).
  • Вихід з ладу пристрою через обставини непереборної сили (пожежа, блискавка…).
  • Вихід з ладу через попадання всередину сторонніх предметів, рідин, комах…
  • Слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту.
  • Внесення змін в конструкцію (перепайка, несанкціонована заміна чи підміна модулів чи частин).
  • Пошкодження в результаті неправильного транспортування.
  • Виявлення перевищення подачі напруги ніж заявлено в специфікації.

Пристрій з ознаками порушення наведених вище умов не буде нами прийнятий на гар. обслуговування.

Загальні умови:

  • У випадку неможливості дотримання нами терміну 14 днів, ми можемо вам запропонувати пристрій з власного підмінного фонду на подовжений період нашого гар. обсл.
  • Тестування і заключення по вашому зверненню, ми як правило виконуємо на протязі трьох робочих днів. Перевіряєм наявність фізичних і інших пошкоджень, а також проводим тести по зазначеним вами скаргам.
  • Наш спосіб тестування і взаємодії з нашим сервісом описаний в окремому документі, який постійно оновлюється. Буде не погано якщо ви з ним ознайомитесь.
  • Заміна пристрою на такий самий відбувається у випадку наявності ідентичного в нас на складі.
  • У випадку зняття з виробництва товару що поступив на гар. обсл. виробником, заміна відбувається на найближчий по вартості і конфігурації що є в нас в наявності.
  • В окремих випадках, таких як зміна генерації або лінійки товарів виробником, допускається заміна на робочий пристрій ідентичної конфігурації у відновленому стані з відповідним продовженням гарантії з моменту покупки. 
    • Варіанти замін відеокарт при зміні лінійки з 10хх на 20хх.
  • Списання з балансу (повернення грошей) відбувається у випадку відсутності ідентичної моделі в нас на складі та наближених по конфігурації.
  • Сума списання визначається на момент виникнення питання про списання, і дорівнює ринковій ціні на момент проведення операції списання.
  • Заміна на наближений по конфігурації пристрій відбувається за погодженням з вами, та виконується взаємозалік у випадку різниці в вартості.
  • У випадку невідповідності серійного номеру на наклейці пристрою і прошитого в його BIOS(і) або SFIS, що буде виявлено виробником, такий пристрій буде підлягати поверненню вам назад.
  • Гарантійний термін починається з моменту продажу, а не з моменту отримання або створення приходу.
  • Все спілкування з приводу гар. обсл. відбувається через пошту garant@alberto.com.ua.

Повернення негарантійні:

Товар підлягає поверненню у випадку відсутності слідів використання, не вскритій коробці, не зірваних пломб.