Сервіс

1. ТзОВ ”Альберто-комп`ютер” (далі Компанія) здійснює безкоштовне гарантійне обслуговування Виробів, реалізованих Покупцю, несправність яких відбулась з вини виробника. Затрати по транспортуванню несе покупець.

2. Під Гарантійним Обслуговуванням розуміється безкоштовне усунення несправності товару протягом гарантійного терміну або заміна на аналогічний виріб у випадку неможливості ремонту.

3. Термін виконання гарантійного ремонту є не більшим за 14-ть робочих днів, за виключенням часу доставки товару в сервісну організацію. У випадках, коли термін виконання ремонтних робіт виходить за рамки 14-ти днів, а заміна неможлива, тривалість ремонту може бути продовжена з відома покупця.

4. Прийом виробу на гарантійне обслуговування відбувається при дотриманні наступних умов:

- Виріб приймається безпосередньо від покупця (за наявності відповідних документів), з детальним письмовим описом несправності;

- cерійний номер Виробу збігається з серійним номером на гарантійному талоні та по інформаційній базі Компанії;

- представлений гарантійний талон із печаткою фірми, в якому вказаний серійний номер виробу та дата продажу. Серійний номер виробу може не вказуватись тільки у випадку наявності на виробі гарантійної наклейки Компанії. При цьому Покупець самостійно вказує дату купівлі цього виробу;

- на Виробі присутня непошкоджена і незатерта гарантійна наклейка або серійний номер;

- Виріб приймається у повній комплектації, яка була при покупці (наявність CD, шлейфів, чохлів, ремінців, супровідної документації та оригінального гарантійного талону Виробу, упаковки з серійним номером Виробу і т.п.), повний комплект з’єднуючих гвинтів, кріплення, зйомних частин і вузлів Виробу;

- Виріб зданий на сервісне/гарантійне обслуговування за 14 днів до повного закінчення гарантійного терміну.

При недотриманні будь-якої з умов пункту №4, виріб не приймається на гарантійне обслуговування.

5. У випадку пошкодження гарантійної пломби чи наклейки зі серійним номером на системному блоці ПК, гарантійне зобов’язання поширюється тільки на його окремі складові. Строк гарантії останніх вказаний у відповідному рядку гарантійного талону на системний блок ПК. Гарантійні зобов’язання на системний блок в цілому в цьому випадку не діють.

6. Відповідальність Компанії не поширюється на будь-які можливі збитки, спричинені іншому обладнанню, що працює разом з виробами, придбаними в Компанії.

7. Компанія не несе відповідальності за сумісність придбаних в Компанії комплектуючих і/чи програмного забезпечення з іншими комплектуючими чи програмним забезпеченням, придбаним в Компанії чи сторонніх продавців; за наслідки, що виникли при зміні користувачем апаратної чи програмної конфігурації виробу включно з перепрограмуванням мікросхем пам’яті (в т.ч. BIOS), встановленням чи деінсталяцією програмного забезпечення, драйверів, дії шкодоносних програм, монтаж чи демонтаж модулів чи окремих частин пристрою, що призвело до несправності, пошкодження чи втрати інформації.

8. Компанія ні при яких умовах не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без виключення, випадки втрати прибутків, припинення ділової активності, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), пов’язаних з використанням або неможливістю використання придбаного обладнання.

9. Компанія не гарантує конфіденційності та збереження інформації для даних, що знаходяться на носіях Покупця, які були здані в ремонт включно з носіями в складі системних блоків, портативних комп’ютерів, фото- відеотехніки і т.п.

10. Гарантійна підтримка не поширюється на:

⇢ періодичне профілактичне обслуговування, ремонт, заміну частин у зв’язку з їх зносом (наприклад, чищення вентиляторів та змащування їх підшипників – такі послуги надаються за окрему оплату);

⇢ радіоелементи, що відповідають за роботу периферійного обладнання (LAN, відеовивід, вивід звуку, LPT, USB, і т.п.). Претензії щодо роботи цих виходів приймаються тільки протягом тижня з моменту придбання.

⇢ скарги на первинні обмотки б/ж, що вийшли з ладу (вихід з ладу первинної обмотки трансформатора б/ж відбувається внаслідок перевантаження стрибком напруги в мережі живлення чи падіння блоку);

⇢ скарги про зупинку вентиляторів чи їх неефективність, що виникла внаслідок їх забруднення (і на збитки, спричинені цим).

⇢ витратні матеріали: друкуючі головки, фарбуючі стрічки, картриджі, дискети, батареї, акумулятори, тощо.

⇢ програмне забезпечення, встановлене на вироби Компанією чи заводом-виробником, яке потребує періодичного обслуговування та конфігурування Покупцем.

11. Виріб знімається з гарантійного обслуговування (обліку) в наступних випадках:

· закінчився строк гарантійного обслуговування Виробу;

· при порушенні гарантійних пломб і наклейок, встановлених на Виробі заводом-виробником чи Компанією;

· при відсутності на Виробі заводських даних: серійного номера і номера партії, а також при пошкодженні іншого маркування, що робить неможливою однозначну ідентифікацію виробу;

· наявність механічних пошкоджень чи деформацій, таких як сколи, тріщини, виломи, глибокі подряпини; гнуті, зламані, розірвані зам’яті ламелі, контакти чи з’єднання, штирі роз’ємів, слотів та сокетів; прорвані, пошкоджені герметизуючі плівки, наклейки та прокладки, ізоляційні матеріали; відірвані провідники та елементи в т.ч. кріплення;

· наявність термічних пошкоджень радіоелементів, а саме: обвуглені, оплавлені, тріснуті під дією високої температури корпуси деталей, провідники об’ємного та друкованого монтажу що вигоріли, суттєве потемніння основи плати друкованого монтажу, що вказує на тривалу експлуатацію з недостатнім охолодженням.

· у випадку, якщо несправність виникла в результаті недотримання споживачем правил експлуатації Виробу, в тому числі:

- використання виробу в приміщеннях, що не відповідають нормам експлуатації обчислювальної техніки (агресивне середовище, підвищена температура, вологість, запиленість);

- вихід з ладу виробу через обставини непереборної сили (пожежа, блискавка, і т.п.);

- вихід з ладу виробу через попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, тварин і т.п.;

- слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту;

- внесення змін в конструкцію виробу (перепайка; несанкціонована заміна чи підміна модулів чи частин, і т.д.);

- пошкодження виробу в результаті неправильного транспортування;

- наявність електричних пошкоджень внаслідок невідповідності мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж Державним технічним стандартам;

· в гарантійному талоні були внесені зміни або виправлення , не завірені печаткою і підписом Продавця або спеціаліста відділу гарантійного обслуговування.

11. Виріб з ознаками порушення наведених вище умов повертається Покупцеві.

12. Компанія не надає підмінного фонду на Вироби, які надійшли на гарантійне обслуговування.

13. Гарантійне обслуговування товару починається з моменту виконання Покупцем всіх умов прийому товару на гарантійне обслуговування.

14. Виявлення причин непрацездатності виробу проводиться на протязі трьох робочих днів. Якщо при цьому виявлені механічні пошкодження роз`ємів, доріжок друкованих плат, рухомих частин виробів, корпусів мікросхем, палені мікросхеми (HDD, MB), сліди ремонту, розірвані неліцензійні диски в середині CD-ROM, то вступає в силу пункт №7 даних умов.

15. У випадку неможливості виявлення пошкодження, але в разі виявлення такого після експертизи в постачальника, Виріб повертається Замовнику на протязі 21 дня.

16. Перевірка працездатності виробу проводиться на стендовому обладнанні Компанії.

17. Навчання Замовника роботі з придбаним обладнанням і експертиза необгрунтованих претензій є платними послугами.

18. Здача Виробів у ремонт, авторизовані СЦ яких знаходяться на території України, здійснюється Покупцем самостійно. Перелік авторизованих СЦ вказано у гарантійному талоні чи додатку до гарантійного талону, на сайті Компанії або на веб-сторінках виробників.

Компанія здійснює безкоштовну доставку продукції, придбаної в неї Покупцем, до авторизованих сервісних центрів, і її повернення при умові відсутності в регіоні Покупця авторизованого сервісного центру потрібного профілю. При цьому Покупець може самостійно контролювати хід і терміни виконання ремонту. Для цього Покупцю, на вимогу, повідомляється номер квитанції, під яким здано Виріб в авторизований СЦ, та номер телефону СЦ.

Правила гарантійної заміни і ремонту:

1. Правила гарантійної заміни:

- Заміна Виробу, що вийшов з ладу на такий же робочий проводиться тільки при його наявності на складі.

- У випадку його відсутності, вартість Виробу відшкодовується в сумі що є актуальною на момент відшкодування.

- За бажанням Покупця йому може бути запропонований аналогічний Виріб з доплатою або поверненням різниці вартості Виробів, що визначається актуальними цінами за прайс-листом Компанії на момент оформлення.

2. Правила гарантійного ремонту:

- Гарантійному ремонту підлягають вироби, зовнішній вигляд яких носить естетичний характер і підлягає зносу в процесі експлуатації (сканери, телефони, факси, принтери і копіювальні апарати, монітори, тощо)

- Гарантійному ремонту підлягають блоки живлення комп’ютерних і серверних корпусів;

- Гарантійному ремонту підлягають вироби, зовнішній вигляд яких є зіпсовано.

В авторизованих сервісних центрах здійснюється гарантійне обслугвування техніки наступних фірм: Acer, APC, BBK, Canon, Epson, НР, Hyundai, Lexmark, LG, Panasonic, Pioneer, PowerCom, Reinford, Samsung, Sony, ViewSonic, Xerox, Xoro, монітори Asus.